Reklamační protokol
Reklamační protokol
PROSÍME O VYPLNĚNÍ VŠECH POŽADOVANÝCH INFORMACÍ:
Vaše jméno a příjmení:
………………………………………………………………………………………………………………………............………..
E-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon: …………………………………………………………………………………………………………………………….....
Číslo bankovního účtu, na který v případě uznání reklamace bude platba vrácena:
………………………………………………………………………………………….............……………………………………..
Jak postupovat?
1. Vyplňte kompletně a čitelně tento formulář.
2. Zabalte pečlivě zboží (čisté), aby nedošlo k jeho poškození nebo znehodnocení během přepravy.
3. Vyplněný formulář spolu se zbožím vložte do balíčku.
4. Pokud jste zboží zakoupili na veletrhu, přiložte kopii dokladu o nákupu zboží.
5. Balíček pošlete na adresu:
Evelin Chic s.r.o., Červená Skála 328, 250 68 Husinec - Řež
6. Informujte nás nejlépe emailem na info@evelin-chic.cz o odeslání balíčku.
7. Balíček NEODESÍLEJTE na dobírku. Balíčky zaslané na dobírku nepřebíráme.
30-ti denní lhůta pro vyřízení reklamace začne běžet po přijetí (doručení) zboží.
Kód Vaší objednávky: …………………........……………………………………………......…………………….…….
Ze dne: ………………………………………………………………………………………………………………………
Název reklamovaného zboží (najdete v detailu objednávky nebo na faktuře, pokladním dokladu):
……………………………………………………………………..…………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
Stav reklamovaného zboží (popište co nejlépe, použité - nepoužité):
……………………………………………………………………………………………………………………………..…
………………………………………………………………………………………………………………………………..
Důvod reklamace (popis závady):
……………………………………………………………………..…………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………..…………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
Jiná poškození: …………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………..
Datum: Podpis zákazníka:
………………………………………. ……….…………………………………………………….…….
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NEVYPLŇUJTE! (vyplňuje prodávající)
Datum přijetí reklamace: …………………………………………………………………………………………………..
Reklamaci převzal/a: ……………………………………………………………….......…………………………………
Návrh řešení: ……………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
Rozhodnutí o reklamaci: …………………………………………………………………………………………...….....
……………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Reklamaci posoudil/a: ………………………………………………………………………………………………….…
Datum: Podpis:
………………………………………. …………………………………….…………………………….
Vyplněný reklamační protokol byl zaslán zákazníkovi na výše uvedený email.